"A ház téglából és gerendákból épül. Az otthon álmokból és reményekből."

HOMEFOCUS

HOMEFOCUS

1 hónap alatt értékesítve

2021. október 28. - homefocus

III. kerület, Csillaghegy területén egy 1940-es években épült lakás eladásával kerestek meg.

Nagyon szép utcában található a társasházi lakás.main_4.jpg

A tulajdonos egy fiatal pár, aki családalapítás közeledtével egy nagyobb, lehetőleg kertes házra vágytak.

Felmértem az ingatlan állapotát, elkértem minden hivatalos papírt ami a társasházhoz tartozott. Az alapító okiratokból kiderült, hogy a társasház közös osztatlan részekkel rendelkezik és nincs egyedi vízmérés, csak almérő, valamint a tulajdoni lap széljegyén örökség jogcím folyamata is be volt jegyezve. Pár nap alatt utána jártam, hogy milyen jogi intézkedések szükségesek ahhoz, hogy ne csak készpénzes vevő számára kínálhassuk a lakást. 13_1.jpg

Ezzel egy időben elkezdődött az ingatlan színpadra állítása. Készültek profi fotók, alaprajz, 3d alaprajz, valamint Angéla elkészítette a 3D realisztikus látványterveket, arról, hogy mit rejt magában az ingatlan.

Pénteken került ki a hirdetési portálokra az eladásra felkészített ingatlan. Vasárnap hívott 17.jpgegy hölgy, hogy ő most, azonnal meg tudná tekinteni. Sajnálattal közöltem, hogy én egy családi rendezvényen vagyok éppen, de hétfőn délelőtt minden továbbiak nélkül meg tudjuk nézni a lakást. Továbbá telefonon tájékoztattam, hogy jelenleg még nincsenek kész az iratok ahhoz, hogy hitelezhető legyen a lakás, de folyamatban van...
Ennek ellenére is nagyon érdekelte a lakás a hölgyet, szerette volna megnézni legalább kívülről a lakást. Természetesen megadtam neki a címet, majd jeleztem ezt a tulajdonos felé, és kértem, hogy hétfőn 10 órára megint legyen olyan szép állapot, mint a fotózáskor ;)

A hölgy már előző napon beleszeretett az utcába, hétfőn pedig megláthatta természetes valójában is a lakást.

Pár napon belül elkészült a vételi ajánlat, amit a tulajdonos nagy örömmel írt alá és csak annyit mondott, hogy "álmában nem gondolta volna, hogy ilyen gyorsan elkel ennyiért a lakásom."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://homefocus.blog.hu/api/trackback/id/tr7316733490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása